Archive by Author
Τα σαπουνάκια φαίνονται πανέμορφα και μας περιμένουν να τα δοκιμάσουμε
Posted on 06 February, 2013
Σήμερα αποφάσισα να βάλλω μια τάξη στο ψυγείο .Το καθάρισα με λίγη σόδα φαγητού διαλυμένη σε χλιαρό νεράκι και αιθέριο έλαιο μέντας. Διαπίστωσα ότι είχε μείνει λίγο παραπάνω από ένα φλιτζάνι κατσικίσιο γάλα. Τι να το κάνω αναρωτήθηκα ?Κάτι με λίγες θερμίδες …. ίσως ? Μάλλον κάτι χωρίς καθόλου θερμίδες γιατί τα κορίτσια θα με κυνηγάνε […]
Continue Reading
Τώρα ξέρω τι θέλω ,τι μου αρέσει και τι με ενδιαφέρει να μάθω!
Posted on 29 January, 2013
Προχτές είχα ξεχαστεί με το να φτιάχνω σαπουνάκια και κρέμες με αρωματικά . Ξαφνικά ακούω το ρολόι να χτυπάει έξι φορές !Σκεπάζω τα σαπουνάκια με την ζεστή κουβερτούλα ,πετάω τα λαστιχένια γάντια και καλώ ταξί . Ακριβή πολυτέλεια πια ,αλλά σε 10 λεπτά άρχιζε το μάθημα και δεν ήθελα να το χάσω με τίποτα . Ώσπου να έρθει […]
