Archive by Author

Τα σαπουνάκια φαίνονται πανέμορφα και μας περιμένουν να τα δοκιμάσουμε

Posted on 06 February, 2013

0

Σήμερα αποφάσισα να βάλλω μια τάξη στο ψυγείο .Το καθάρισα με λίγη σόδα φαγητού διαλυμένη σε χλιαρό νεράκι και αιθέριο έλαιο μέντας. Διαπίστωσα ότι είχε μείνει λίγο παραπάνω από ένα φλιτζάνι κατσικίσιο γάλα. Τι να το κάνω αναρωτήθηκα ?Κάτι με λίγες θερμίδες …. ίσως ? Μάλλον κάτι χωρίς καθόλου θερμίδες γιατί τα κορίτσια θα με κυνηγάνε […]

Continue Reading

Τώρα ξέρω τι θέλω ,τι μου αρέσει και τι με ενδιαφέρει να μάθω!

Posted on 29 January, 2013

0

Προχτές είχα ξεχαστεί  με το να φτιάχνω σαπουνάκια και κρέμες με αρωματικά . Ξαφνικά ακούω το ρολόι να χτυπάει έξι φορές !Σκεπάζω τα σαπουνάκια με την ζεστή κουβερτούλα ,πετάω τα λαστιχένια γάντια και καλώ ταξί . Ακριβή πολυτέλεια πια ,αλλά σε 10 λεπτά άρχιζε το μάθημα και δεν ήθελα να το χάσω με τίποτα . Ώσπου να έρθει […]

Continue Reading